2011. november 28., hétfő

TRUST™ 520W TÁP LOW NOISE BIG FAN PROBLÉMÁS! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy hibás TRUST™  520W LOW NOISE BIG FAN 520 WATT -os tápegység. (Az alaplapi led világít mikor rákötöm, de nem kapcsol be vele a gép hiába nyomtam a Power gombot! )
A tápegységgel nem indul el a gépem, úgyhogy hibásként hirdetem! (Időm és kedvem sincs elmélkedni a hiba okán, ha valaki egy kicsit is ért hozzá valószínűleg meg tudja csinálni, nekem nem sok közöm van az elektronikához, úgyhogy inkább nem nyúltam hozzá, pedig az alaplapra rákötve az alaplapi LED világít... )
A tápegység egyk napról a másikra mondta fel a szolgálatot, egyik nap még működött, másnap viszont már nem indult el vele a gép. (Az alaplapi LED világít, ezért nem értem az egészet!!! )
Még a termékeim közt található NVIDIA™ GEFORCE GTX 285-ös kártyát is gond nélkül kihajtotta!
A képet netről szedtem, de az enyém is pontosan így néz ki! (króm hatású)
Nagy ventillátoros, mégis rendkívül csendes!
Az aukció 1 Ft -ról indul és nincs minimálár!
Ha van időd nézd meg a többi aukciómat is! Majdnem mindet ezer forintról indítom! - LINK - TOVÁBBI AUKCIÓIM


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-04 21:00
. TRUST™ 520W TÁP LOW NOISE BIG FAN PROBLÉMÁS! - Jelenlegi ára: 1 Ft